Tuesday, September 15, 2015

אבקת חלבון קרם עוגיות


קיימים סוגים רבים של אבקות חלבון בשוק תוספי המזון. אבקות חלבון המרכיבות סוגי חלבונים שונים חלקם בעלי ספיגה גבוהה במיוחד ומהירה יותר, וחלקם בעלי ספיגה איטית. קיימות אבקות מחלבון סויה, חלבונים ממקורות צמחיים אחרים כגון אפונה או חומוס, אבקות לאנשים הרגישים ללקטוז ואבקות חלבון כשרות. כמו כן לסוגי אבקות שונות ואיכותיות, סוגי טעמים עשירים ומגוונים אשר משדרגים את התחושה שאחרי האימון ומעצימים אותה. אבקת חלבון קרם עוגיות נחשב לטעם מבוקש ועשיר העונה על צרכים של מתאמנים רבים. בין אבקות החלבון המכילות טעם זה ניתן למצוא:




*אבקת ISO 100 של חברת Dymatize האמריקאית היא אבקת חלבון איכותית במיוחד המאושרת ע״י מנהל המזון והתרופות האמריקאי וע״י משרד הבריאות הישראלי. אבקת ISO 100, בטעם קרם עוגיות אינה מכילה בכלל לקטוז, סוכרים, שומנים, גלוטן, לקטוז (סוכר החלב) או פחמימות והיא מעודדת יצירת של תהליכים אנאבוליים האופטימליים לשרירים. למעשה, הרבה מחשיבים אותה כאבקת חלבון הטובה ביותר.

* אבקת חלבון קרם עוגיות תוצרת Super Effect בעלת טעם ומרקם משופרים מכילה 100% של חלבון מי גבינה מתקדם המיוצר בתהליך נטול פשרות. אבקת חלבון בטעם קרם עוגיות עברה בהצלחה את דרישות iso 9000 הקפדניות וניתן להרגיש את איכות המוצר על פי המרקם והטעם המעולים שלו. כמו כן, אבקת Super Effect בטעם קרם עוגיות מסייעת להעלאת מסת השריר או שימור שלה במצבה הקיים.

*    Dymatize Elite היא אבקת חלבון בטעם קרם וניל עוגיות אשר משלבת בתוכה מגוון עשיר של חלבונים במהירויות ספיגה שונות, מכילה חומצות אמינו מסוג BCAA המסייעות לגוף להתאושש במהירות, מורידה את רמת העייפות בגוף ומאפשרת לו לנצל את מאגרי השומן כאנרגיה. אבקת Dymatize Elite, קרם עוגיות מכילה חומצות שומן אשר לא נצברות בגוף בתור שומנים אלא מייצרות אנרגיה זמינה לשרירים.

*    איזו פלקס 32 בטעם קרם עוגיות, מתאימה לספורטאי סיבולת,כוח ומפתחי גוף אשר נהנים מיתרונותיה בהגדלה מסת שריר רזה, העלאת המהירות בה הגוף ושריריו מתאוששים ומשתקמים ומונעת מצב של אימון יתר

*אבקת חלבון סופר קוואד מכילה אחוז גבוה של גלוטמין וקריאטין המשדרגים את האבקה בצורה ניכרת. גלוטמין מווסת תהליכים שונים בגוף ואחראי על בניית של מאגרי החלבון בשריר
אבקת חלבון סופר קוואד בטעם קרם עוגיות מאיצה תהליכי בנייה. היותה של האבקה מכילה קריאטין מעלה את רמת הניצול האנרגטי בשרירים מה שמונע תשישות ומאפשר לנצל את האימון בצורה המרבית ביותר.

לאבקות חלבון ומבחר תוספי תזונה נוספים לספורטאים - בקרו באתר PharmStore:



No comments:

Post a Comment